Bir dakika sürebilir...
Verilerinizi çekmek için binlerce istek gönderiyoruz. Çok uzun sürdüğünü düşünüyorsanız, sayfayı yenilemeyi deneyin.
Yükleniyor...
"Benim adım Bond... James Bond"
GoldenEye 007 (1997), konsollarda birinci şahıs nişancı çok oyunculu modunu tanıtan ilk oyundu. Konsol FPS oyunları için standartları belirleyip sayısız esere ilham verdi.
Kaynak: Mental Floss