Może to chwilę potrwać...
Wysyłamy tysiące zapytań, aby pobrać Twoje dane. Jeśli to trwa zbyt długo, spróbuj odświeżyć stronę.
Ładowanie...
"Le nom, c'est Bond... James Bond"
GoldenEye 007 (1997) fut le premier jeu à proposer un mode multijoueur en vue à la première personne sur console, établissant la référence pour les FPS sur console.
Źródło: Mental Floss